• تاریخ انتشار : 1403/07/07 - 22:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هر شب ستاره‌ای به زیر می‌کشند و باز؛ این آسمان غم‌زده غرق ستاره‌هاست ...

تبریک و تسلیت دکتر سیداحمد رضائی به مناسبت شهادت پرچم‌دار مقاومت

به گزارش روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، دکتر سید احمد رضائی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات در پیامی شهادت بزرگ پرچم‌دار مقاومت سیدحسن نصرالله را به حضور حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و عموم دانشگاهیان تبریک و تسلیت گفتند. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزگار ما به حق روزگار شگفتی‌هاست ... خطرناک‌ترین تروریست‌ها نقاب مدعی حقوق انسان‌ها بر چهره دارند هم‌زمان اما از تریبون نهادی که معنون به نام ملت‌هاست (سازمان ملل) ملت‌های آزاده جهان را تهدید به نابودی و ویرانی می‌کنند و از مقر همان نهاد نیز دستور ترور می‌دهند آن هم به وحشیانه‌ترین شکل و در غیاب حداقلی از تمکین به قواعد جنگ برای حفاظت از غیرنظامیان؛ به نام ترور رهبران مقاومت علیه اشغالگری یک مجازات دسته‌جمعی به راه می‌اندازند که نیک می‌دانند این مقاومت و پرچم‌داران آن جای در دل مردمان دارند و تبعاً به همین سبب آنها را شایسته مجازات می‌دانند.

سیدحسن نصرالله؛ بی‌هیچ اغراق باید گفت که نه تنها در سرزمین آباء و اجدادی‌اش که در سراسر این منطقه از فلسطین و عراق و یمن و حتی سوریه، جایی نبوده که نامی از مقاومت باشد و دست یاریگر او در کنار مقاومان نباشد. او در سه دهه اخیر عمر پربرکت خویش هیچ ندای "هلْ منْ ناصرٍ ینْصرنی" را بی‌پاسخ نگذارد و در حالی به دیدار جدش شتافت که به قول رهبر فرزانه انقلاب "سرگرم طراحی برای دفاع از مردم بی‌پناه ضاحیه بیروت و خانه‌های ویران‌شده و عزیزان پرپرشده آنان بود". تروریسم دولتی اسرائیل در مسیر ساخت امنیت برای خود طرفی از این ترورها نخواهد بست چنان که از ترور دیگر رهبران مقاومت چون سیدعباس موسوی، شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز رنتیسی، فتحی شقاقی، اسماعیل هنیه و ... رهاوردی نداشت.

مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه شهادت بزرگ پرچم‌دار مقاومت سیدحسن نصرالله را به حضور حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و عموم دانشگاهیان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

دکتر سیداحمد رضائی

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار مرکز
  • کد خبر : 279253
احسان رزاقی
نویسنده

احسان رزاقی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *